Reklamační podmínky


1. Poškozená zásilka / Poškozené zboží

Poškozený balíček/poškozené zboží - vždy doporučujeme zkontrolovat pečlivě obal zásilky při přebírání od dopravce. Pokud bude obal poškozen, hlaste prosím řidiči a nechte si zapsat stav balíku do předávacího protokolu. Bez zápisu o poškození bohužel nelze škody vzniklé při přepravě reklamovat. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno, ponechejte si původní obal pro posouzení škody a případné nutné reklamace u dopravce. 

Následně Vás požádáme přiložit následující fotografie do emailu: fotku detailu poškozeného zboží, fotku celého zboží, fotografii vnější strany kartonu z obou stran a fotografii štítku dopravní společnosti. Do e-mailu nám napište číslo objednávky a všechny informace, které budete pokládat za důležité, a které nám mohou pomoci k zahájení reklamačního řízení s přepravcem. E-mail zašlete na e-mailovou adresu info@usira.cz

2. Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal

Pokud jste obdrželi nesprávné zboží příp. nesprávný počet výrobků, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky. Připravte si číslo objednávky a případně i fotografie výrobku. Pomůžete nám tak rychleji identifikovat Vaši objednávku a vyřešit Váš požadavek.

3. Reklamace zboží (jiný důvod)

V případě, že jste obdrželi objednávku, která přišla nepoškozená, ale zjistili jste, že v ní něco chybí (příslušenství nebo zboží), poprosíme napsat nám e-mail s problémem na info@usira.cz . Před tím, než nám napíšete e-mail, poprosíme Vás prohledat kompletně obalový materiál a bublinkovou fólii, zda se tam chybějící věc nenachází. Pokud si nejste jistý, jaké příslušenství má obsahovat daný produkt, na produktové stránce jakéhokoliv produktu je popsáno i případné příslušenství k výrobku. V případě uznání reklamace zasíláme na naše náklady nový kus zdarma včetně plně hrazené přepravy.

4. Odstoupení od smlouvy

Někdy nastane situace, kdy zákazník zjistí, že daný výrobek nakonec nepotřebuje, nesedí mu velikostně apod. Zákazník má právo v tomto případě žádat buď o výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Odstoupit od smlouvy je možné do 14 dnů od převzetí zboží.

Postup:

  • Při odstoupení od smlouvy je třeba objednávku vrátit se všemi součástmi.
    • Nelze odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o výrobek na míru. Pod výrobkem na míru se rozumí takový výrobek, který by dále nemohl být prodejný, protože nese prvky, které ho činí jedinečným (například vlastní text, logo, fotografie apod.) nebo nastaly u výrobku takové modifikace, které jej odlišují od standardního produktu v nabídce (například dekor dle přání, který není standardně v nabídce).
  • Je potřeba nám v elektronické podobě nebo papírové formě odeslat vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy", které si můžete stáhnout na našich stránkách
  • Následně je potřeba výrobek zaslat k nám. Náklady spojené s dopravou za účelem odstoupení od smlouvy nese zákazník. Zákazník odešle zboží na vlastní náklady libovolným přepravcem k nám přímo na naši adresu.

Poznámka: Zboží odesláno na dobírku, odesláno na jinou adresu nebo na adresu pošty převzato nebude.

Pokud se po přijetí zboží a jeho překontrolování nevyskytnou žádné komplikace, do 30 dnů od přijetí zboží vrátíme peníze na bankovní účet, který byl zapsán v dokumentu o odstoupení od smlouvy.

5. Výměna zboží

Pokud vám nesedl rozměr nebo dekor výrobku případně máte jiný důvod k výměně, nezoufejte. Nabízíme možnost výměny zboží do 30 dnů od převzetí objednávky. Přepravní náklady na zaslání nového zboží hradíme my! V případě výměny zboží je nám nejprve třeba napsat požadavek na info@usira.cz, kde dořešíme všechny detaily ohledně výměny zboží.

Jaké zboží lze / nelze vyměnit?

  • Pokud se jedná o zboží s vlastním textem na míru, takové zboží nelze vyměnit ani vrátit.
  • Pokud bylo zboží již použito a nese známky používání, není možné přistoupit k výměně, jelikož takové zboží již není opětovně prodejné.
  • Zboží, které je v neporušeném stavu, nepoužité a nemá prvky produktu na míru, lze bez problémů vrátit.

Postup při výměně zboží:

  1. V případě výměny zboží nám nejprve napište požadavek na info@usira.cz.
  2. Následně nám potřebné zboží, které je předmětem výměny, zašlete v nepoškozeném stavu.
  3. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
  4. Zboží je nám třeba vrátit do sídla společnosti - pošlete nám zboží do sídla společnosti na vlastní náklady. (Zboží zaslané na dobírku nebude převzato)
  5. Po obdržení balíčku bude obsah překontrolován - zda není poškozený a je v pořádku.
  6. Následně Vás budeme telefonicky kontaktovat pro dořešení výměny. 

6. Adresa pro vrácení / výměnu zboží

V případě, že jste se rozhodli dopravit výrobek na základě výměny zboží nebo odstoupení od smlouvy Vy, je potřeba nám zboží zabalit bezpečně zpět do řádného obalu. Při výměně zboží nebo odstoupení od smlouvy hradí přepravní náklady na vrácení zboží spotřebitel. Pokud bude zboží odesláno na dobírku, nebude převzato.

Adresa pro vrácení zboží:

  • Hrušov 39, 294 73 Brodce
  • E-mail: info@usira.cz
  • Tel. číslo: + 420 739 661 994